Bez ohledu na design, uvedení nebo prodejní výsledky má každý hráč speciální přílohu ke své úplně první značkové botě. „Pro mě je Curry 1 jednoduše ikonický,“ řekl Stephen Curry. „Když jsem to poprvé viděl, nepodobalo se ničemu, co jsem předtím viděl: svršek s důlky, mezipodešev Charged Foam, počátky loga SC30. Bylo tak vzrušující vědět, že mohu začlenit barvy a témata, která jsou mému srdci blízká. na oslavu milníků a klíčových momentů letošního roku Modrý a žlutý vzhled vzdával poctu „Dub Nation“. Fialové a modrozelené vydání vypráví příběh „Father 2 Sons“ a vzdává hold dnům jeho otce Della u Charlotte Hornets. A šedo-červený pár inspirovaný jeho alma mater Davidson College byl uveden na trh v březnu 2015. Curryho značka dokonce zariskovala s bílou, černo-zlatou grafickou edicí – takovou, kterou by nosil, kdyby v té sezóně vyhrál MVP nebo titul NBA. Jak osud chtěl, dosáhl obojího. „Vyhrát svůj první šampionát ve vlastní botě byla velmi zvláštní příležitost,“ vzpomíná. „Věděl jsem, že to bude záležet na mém úspěchu na kurtu, ale první kroky v ikonické hře na boty pro mě znamenaly všechno. »
Svézt se na vlně úspěchu není nic jednoduchého. Zatímco Curry 2 se stal jedním z nejprodávanějších seriálů a Curry získal další ocenění MVP, když měl na sobě tuto botu, Warriors nakonec ve finále NBA v roce 2016 po historické základní sezóně 73:9 zaostali. "Vždy máš příležitost vrátit se a přepsat svůj příběh, aby ta ztráta podpořila návrat," přemítal Curry. „Musíte pochopit, že neúspěch je součástí procesu – ne všechno jde hladce, ne všechno je o oslavách a úspěchu. Jde o to, co se v těžkých časech naučíš. »V mnoha ohledech ztělesňovala úvodní barva Curry 2 tento profesionální přístup. Šedá základna s přezdívkou „Iron Sharpens Iron“ měla podél mezipodešve jasně oranžový lesk. "Je tam biblický odkaz, ale také jen mantra, že nic, co dělám, ani nic zvláštního v tomto světě, nelze udělat sám," vysvětlil Curry v té sezóně boty ve více než tuctu barevných provedení, z nichž každá obsahovala Speedform fit systém a odpružení Charged Foam, které Curry na kurtu miloval. Navzdory vzestupům a pádům zůstal odhodlán vytvořit podpisovou linii, která skutečně odrážela jeho cestu.
„Pro mnoho lidí se Curry 2 staly jednou z nejpohodlnějších bot, jaké kdy nosili – to bylo tak obohacující slyšet,“ zářil Curry. „Kolem debutu Curry 1 už bylo hodně vzrušení, ale pak tuto zkušenost přenést na další úroveň s ještě měkčí, odolnější a více podporující botou? To říká hodně. » Když si vzpomene na Curry 2, okamžitě se mu vybaví některé pozoruhodné barevné odstíny, jako je černo-zlatá verze oslavující jeho druhé ocenění MVP. Ale jeho srdci je nejbližší vzhled „Iron Sharpens Iron“. "Tato mentalita je něco, čím opravdu žiji," řekl Curry a jeho hlas překypoval upřímností. „Máte toto vizuální znázornění – musíte projít těmito obtížnými zkušenostmi, abyste se navzájem zbystřili a povznesli. Tato odpovědnost vůči vašim spoluhráčům a trenérům je to, co v každém z nás přináší to nejlepší. » Odmlčel se a přes tvář se mu objevil sugestivní úsměv. „Cury 2 nebylo jen o výrobě skvělých bot. Bylo to o ztělesnění té práce, té vytrvalosti tváří v tvář nezdarům. Díky tomu nakonec cesta stojí za to. »
V době, kdy se Curry 3 mělo spustit na podzim roku 2016, proběhly měsíce kontroly a intenzivních komentářů na mediálních kanálech. Reklama na boty se tomuto příběhu nevyhýbala – ve skutečnosti se mu postavila čelem. "73 a 9," poznamenal skeptický teenager ke Currymu. "A žádný prsten?" „Kampaň ‚Make That Old‘ byla ve skutečnosti o vyrovnání se s tou těžkou prohrou ve finále 2016,“ vysvětlil Curry. „Pro mě to bylo o nalezení nové motivace dostat se zpátky na vrchol – znovu dokázat sám sebe. » Samotný Curry 3 se svou objemnější mezipodešví a patou nedosáhl úplně stejného maloobchodního úspěchu jako první dva modely. Navzdory tomu Curry představil několik velmi žádaných barev a exkluzivních barev, včetně jedné, která měla hlubší význam. »Kdykoli můžete vzdát hold a respektovat inspiraci, kterou prezident Barack Obama dal naší zemi, na oslavu svého prezidentství a pokroku, kterého jsme za těch osm let dosáhli – mějte na jazyku prezidentskou pečeť a „44“ na jazyku. "Je to pro mě pořád trochu surrealistické," řekl Curry a jeho hlas byl zabarvený respektem.
Původně měl být Curry 4 uveden na trh na podzim roku 2017. Steph byl ale více než připraven přejít od třetí siluety – a tak se rozhodl uvést svůj další model na trh o pět měsíců dříve. »Nosil jsem Curry 3 celý rok, pak 3Zeroes během play-off, pak jsem se objevil ve finále hry 4 v této ostré, klasické bílé barvě s malým zlatým akcentem? Jen si pamatuji, že aréna byla absolutně elektrická. “ vzpomíná s úsměvem v hlase. "Vyšel jsem ven a položil nohu na lavičku a všude kolem se ozvalo vzrušení a šeptání: Co to má na sobě?" "Co je to?" A bylo to Curry 4, to byl jistý druh ikonického momentu. »Carry 2016 představovalo skutečný skok vpřed v této řadě se svým pleteným svrškem, elegantnější siluetou a rafinovanějšími barvami. "Bylo to pravděpodobně poprvé, co jsem se v té botě cítil opravdu pohodlně, na kurtu i mimo něj," řekl Steph, když zakončil sezónu 17-4 ziskem svého druhého šampionátu, vrátil se ke stejnému "Made That Old". stav mysli, který ztělesňoval na začátku. Dokonce měl na sobě košili s tímto jednoduchým sloganem během slavnostního průvodu Warriors a zároveň měl na sobě pár černých pletených kari XNUMX s tím nádherným zlatým akcentem.
Stavíme na vzrušení kolem tohoto nečekaného debutu Curry 4, Stephen Curry věděl, že chce vytvořit stejně nezapomenutelný okamžik kolem uvedení své další charakteristické boty: Curry 5. A našel perfektní příležitost ve velmi zvláštní den: své 30. narozeniny, které shodou okolností připadly na Pi Day, 14. března. Ujistil se, že tyto detaily „Pi Day“ začlení přímo do designu nových tenisek. "Už od dětství byl nízký profil vždy mou přirozenou atmosférou a Curry 5 byl tak blízko skutečnému nízkému profilu, jako jsem kdy dostal," vzpomíná s náznakem vzrušení v hlase. . „I když jsem stále musel nosit ortézy na kotníky, což mi, jak doufám, umožní hrát tak dlouho, jak budu chtít, nižší profil na kurtu se zdál být zábavným novým směrem. »Když Warriors mířili k dalšímu finálovému vystoupení, Steph si hrdě oblékla jednoduché, ale nápadné bílé a zlaté nebo černé, bílé a zlaté barevné provedení Curry 5. »Tato bota byla naší nejlepší šancí být perfektní na ten nejvyšší krok: jděte ven. a pokusit se vyhrát další šampionát v roce 2018,“ řekl s tónem hrdosti a odhodlání. „Byl to neuvěřitelný krok a moment v mé kariéře. »
Když se Warriors připravovali rozloučit se se svým dávným domovem v Oaklandu a začít novou kapitolu v Chase Center, Steph věděl, že chce pomocí své ikonické řady bot vzdát hold městu, které ho udržovalo prvních 10 let. let své kariéry. „Chtěli jsme posvítit na Oakland a město, které mě v tom všem podporovalo – město, kde jsme společně vyhráli tři šampionáty,“ vzpomíná. „Chtěl jsem zachytit kulturu, hrdost a všechny ty neuvěřitelné vzpomínky na ‚The Town‘ a přenést je přímo do této nové kapitoly řady. » Tak se zrodilo téma „Ten In The Town“, které září řadou barevných odstínů inspirovaných Stephinými oblíbenými památkami, restauracemi, ulicemi a osobními vzpomínkami v Oaklandu. Tenisky dokonce obsahovaly vzory a grafiku převzatou ze samotné architektury Oracle Areny a ikonického dubu na městských ulicích Během play-off v roce 2019 si Steph hrdě oblékla dva zvláštní vzhledy: černožlutý pár ozdobený nápisem „Oakland“. mezipodešev a jasně červená a neonová edice „Roaracle“, která vzdává hold bouřlivému domácímu publiku. S novými pravidly ligy, která povolují jakoukoli barvu bot, si dvojice „Roaracle“ dokonce osvojila odstíny inspirované nejvyššími úrovněmi decibelů.
Přestože si Curry 7 zachoval decentní a elegantní design svých předchůdců, barvy získaly výraznější a živější pocit, přičemž neonové odstíny zaplavují estetiku. "Bohužel jsem většinu této sezóny vypadl kvůli zranění," přemítá Steph zasmušile. "Ale i v omezeném čase, kdy jsem byl schopen hrát, jsme stále našli okamžiky, které je třeba zdůraznit a oslavit." »Vskutku, poté, co si zlomil levou ruku jen čtyři zápasy v sezóně 2020, byl Curry mimo hru na dlouhé čtyři měsíce. Ale když se konečně vrátil na kurt, učinil prohlášení, ve kterém uvedl neonově zelenou a neonově oranžovou barevnou variantu „Sour Patch Kids“ Curry 7. „Tato bota mi dala tolik energie a nadšení vrátit se na hřiště. a hrát hru, kterou miluji,“ vzpomíná s úsměvem. Stephův návrat však neměl dlouhého trvání, protože pandemie COVID-19 krátce poté náhle zastavila sezónu, takže Curry 7 měl na kurtu nejméně času ze všech bot v jeho typické řadě. "I když je to jeden z mých osobních favoritů," prozradila Steph. „Do designu a technologie jsme opravdu dali srdce. » Boty obsahovaly prémiové odpružení a systémy HOVR od Under Armour, které vytvářely lehkou, ale citlivou jízdu od paty až po špičku, ale Curry 7 měl pro superstar ještě hlubší význam: obsahoval umělecká díla a ikonografii zobrazující jeho tři milované děti, syna Canona a. dcery Ryan a Riley.
Zatímco zranění a pandemická omezení omezily Steph čas u soudu, nucená pauza jí poskytla dostatek příležitostí k úzké spolupráci se svým kreativním týmem v Baltimoru na novém vzrušujícím podniku: spuštění vlastní značky Curry. „Nastalo klidné období, kdy jsme se opravdu zakopali a dali dohromady neuvěřitelný start pro tuto značku,“ vzpomíná Steph. „Byla to realizace snu, něco, co staví na neuvěřitelném osmiletém partnerství, které jsem měl s Under Armour. »Nová značka Curry by Steph umožnila vybudovat si vlastní seznam sportovců a vyvíjet produkty napříč širokou škálou kategorií, všechny nesoucí její ikonické logo. A počínaje Curry 8 budou jeho charakteristické tenisky vedeny značkou Curry s podporou mateřské společnosti U příležitosti této významné příležitosti bylo vytvořeno nové nápadné logo „Splash“, které elegantně spojuje iniciály „S“ a Steph's. kultovní 'C's s tříbodovou oslavou, kterou je proslulý. „Je tak zvláštní vědět, že nejenže byla uvedena na trh značka, ale také jsme uvedli na trh neuvěřitelnou novou technologii Flow,“ zářil Steph. „Je to podešev bez gumy, jen čistá pěna – ale s neuvěřitelnou trakcí, pocitem ze země a odpružením. »
Curry 9 pokračuje ve vývoji charakteristické řady a zahrnuje klíčové designové prvky, jako je výrazné logo značky „Splash“ a slavná technologie tlumení Flow. „Chtěli jsme si pohrát s tím, jak bychom mohli vyjádřit Flow novými a vzrušujícími způsoby, aby byl trochu diskrétnější než Curry 8,“ vysvětlil Steph. „Stále je postaven na této neuvěřitelné platformě Flow, kterou miluji pro její neuvěřitelné výhody v oblasti výkonu. » Zatímco spolupráce se Sesame Street věci nastartovala a pár inspirovaný Craigem Sagerem získal peníze na charitu, byly to Stephovy úspěchy na hřišti, díky kterým byl Curry 9 skutečně nezapomenutelný. Zářivá modrá a zlatá edice, kterou měl na sobě v ikonické Madison Square Garden, a na duet "Mezinárodní den žen" oslavující jeho dcery, se kterými debutoval ve finále NBA, vynikly jako osobní vrcholy. "Vyhráli jsme šampionát v těchto botách, což bylo tak speciální," zářil Steph. „Je to ten druh okamžiku, na který se budu vždy neuvěřitelně hrdě ohlížet. »Vskutku, Steph řadí Curry 9 do elitní řady své podpisové řady, vzhledem k tomu, že je nosil, aby vyhrál jeden ze svých čtyř titulů NBA.
Během sezóny 2021-22 Steph představil nový vzrušující prvek do své obuvi na kurt: Curry 4 Flotro. Tento inovativní hybrid spojil nadčasovou siluetu a styl Curry 4 se slavnou technologií Flow značky. "Opravdu to pro mě spojilo to nejlepší z obou světů," vysvětlila Steph. „Cury 4 a Curry 8 byly dva z mých nejoblíbenějších modelů všech dob, takže schopnost zkombinovat klasický vzhled a dojem s bezkonkurenčním výkonem Flow znamenalo změnu hry. » Steph pak nosil Curry 4 Flotro v nápadné lila fialové barvě během play-off a finále NBA, přičemž boty zůstaly neporažené v každém zápase, kdy si je zašněroval. Bylo to během tohoto historického kola play-off, kdy Steph také debutovala svou novou oslavou „Night Night“, aby uzavřela každou sérii. "Tyto boty budou mít vždy speciální místo, protože jsme v nich vyhráli každý zápas během play off," zářil Steph. „Jsou opravdu neporažení, což z toho dělá velmi, velmi zvláštní část mé cesty. »
Dosažení 10. podpisového modelu obuvi je milníkem Stephen Curry, což vyvolává hluboké zamyšlení nad jeho pozoruhodnou cestou. "Abych se dostal k desáté botě, vyžadovalo to hodně tvrdé práce v mnoha různých oblastech," vysvětlila Steph zamyšleně. „Jsem opravdu vděčný a oceňuji příležitost podělit se o svůj příběh prostřednictvím těchto bot a vidět je nosit lidé po celém světě. »The Curry 10 vzdává hold některým z nejoblíbenějších témat a barev jeho typické řady v průběhu let – přístup „největších hitů“, který oslavuje ikonické momenty a designy, které definovaly jeho cestu. „Když dosáhnete desáté boty, uvědomíte si, že v zákulisí je celý tým, který sehrál klíčovou roli při uvedení těchto bot k životu,“ vyjádřila Steph upřímné uznání. „Je to jako můj tým na kurtu: všichni jsme nesmírně hrdí na všechno, co děláme s originální linií a nyní s Curry Brand. » Při pohledu do budoucna se Steph soustředí na rozšiřování dosahu své značky, nábor začínajících sportovců, jako je hvězda UConn Azzi Fudd, a rozšiřuje se nejen o basketbalové boty.